חדרים במלון גנים ים המלח

חדרים במלון גנים ים המלח

מלון גנים ים המלח הוא אחד מהמלונות המפנקים ביותר באזור דרום הארץ וים המלח, בו תוכלו למצוא גם מתחם ספא עם טיפולים בעזרת בוץ ים המלח והמינרלים הנפלאים שמצויים באזור. אבל לא פחות חשוב מהספא המפנק של המלון, תוכלו למצוא במלון גם חדרים בעיצוב ביתי וחמים, בריכה, חדר כושר ועוד. 

מלון גנים ים המלח הוא מלון אשר מדורג 4+ כוכבים על פי דירוג המלונות הרשמי של משרד התיירות הישראלי. כל החדרים במלון פונים ישירות אל ים המלח, אל נופים מדהימים. בחדרים תוכלו למצוא מקרר מיני בר ומיטות איכותיות במיוחד, מרפסות בחלק מהחדרים עם המון אוויר, שטיחים מקרי לקיר ופינות ישיבה מפנקות. כדי להקל עליכם את הבחירה בחדר שבו תרצו להתארח, ריכזנו כאן את כל המידע בנוגע לסוגי החדרים במלון. 

חדרים במלון גנים ים המלח

 

מה גודל החדרים במלון גנים ים המלח? 

אם אתם מעוניינים לנפוש בים המלח, מלון גנים ישמח לארח אתכם בחדרים החל מגודל של כ-22 מ"ר. למשל, חדר נוף לים המלח ולבריכה של המלו במחיר של כ-925 ₪ לזוג ללילה. בנוסף לחדרים בגדלים האלו, תוכלו להכיר גם את חדר דלאקס בגודל של 28 מ"ר ובעלות של כ-1,006 ₪ ללילה לזוג. 

חדר הדלאקס כולל בתוכו כורסה שנפתחת למיטה, במקרה שבו אתם מעוניינים בסידורי שינה נוספים (מעבר למיטה בחדר). למשל, במקרים בהם זוג מעוניין להתארח בחדר עם ילד או ילדה קטנה. יש לכם בחדר הזה חלון גדול מאוד שצופה ישירות לים המלח. 

חדרי קרקע עם מרפסות במלון גנים ים המלח 

חדרי הקרקע של מלון גנים ים המלח הם בגדלים של כ-30-38 מ"ר. החדרים מיועדים בדרך כלל עבור משפחות קטנות עד בינוניות, כאשר יש לכם גם מרפסת דק-עץ מרוהטת. שימו לב, בחדר זה אין נוף כמו שיש לכם בחדרי המלון הממוקמים בקומות גבוהות. 

בין אם תבחרו חדר קרקע או חדר עם נוף לים המלח, מומלץ להכיר את ספא גנים ים המלח, ספא אספרי. הספא כולל מגוון טיפולים שונים בתוספת תשלום, חדרי הירגעות ומנוחה, בריכה עם מי מלח, ג'קוזי, סאונות ועוד. כל עוד אתם רוצים להתפנק כמו שצריך, מלון גנים ים המלח קורא לכם להתענג במתחם הספא שלו. עם שירות מכל הלב, מטפלים מוסמכים והמון ניסיון, מתחם הספא של המלון הוא אחד מהמומלצים ביותר בדרום הארץ. 

מה עוד כדאי לדעת על חדרי מלון גנים ים המלח? 

כדאי לדעת, שיש לכם שירות חדרים מהיר ואדיב ישירות לחדר שלכם, כמו גם שירות בחום ים המלח לאורחי המלון. אם אתם מתכננים נופש בקרוב בים המלח, ההמלצה היא להזמין מקום במלון לפחות חודשיים-שלושה מראש. הבטיחו לעצמכם מקום ותהנו גם מהטבות שונות בהזמנה מראש. 

גלריית תמונות של החדרים במלון גנים ים המלח

תוכן עניינים

שתף בית המלון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook