ספא מלון גנים ים המלח

ספא מלון גנים ים המלחספא מלון גנים ים המלח

באחד המלונות בים המלח יש את מלון גנים ים המלח שמזמין אתכם להכיר את מתחם הספא המפנק, שנמצא בקומה מינוס 1 במלון והכניסה אליו חינם (לאורחי המלון, ובתוספת תשלום ניתן לקבל גם טיפולים). אם אתם מתכננים פינוק של סופ"ש, השורות הבאות הן סקירה עבורכם. הנה כל מה שצריך לדעת על ספא אספרי בגנים ים המלח. 

אתם מוזמנים להכיר את אחד ממתחמי הספא המפנקים ביותר בדרום, הספא של מלון גנים ים המלח. תוכלו לקבל עיסויים וטיפולים המבוססים על שימוש בבוץ ים המלח ומינרלים נוספים שמצויים באזור, להנות מטיפולי קוסמטיקה ויופי, עיסויים מקצועיים ועוד. הנה כל מה שכדאי לדעת לפני שאורזים את המזוודות בכדי להתפנק כמו שצריך. 

סוגי טיפולים במתחם ספא אספרי גנים ים המלח

סוגי הטיפולים במתחם הספא הם רבים ומגוונים, כאשר רוב הטיפולים מתמקדים בעיסויים מסוגים שונים. בעוד שניתן לקבל טיפול קלאסי או עיסוי קלאסי על ידי מעסה מקצועי, אפשר גם להנות מטיפולים ייחודיים יותר כמו טיפול באבנים חמות. 

טיפול באבנים חמות נועד למטרות שונות, ביניהן המטרה של הזרמת הדם בגוף לאזורים כאובים, שרירים תפוסים וכדומה. המעסה מבצע עיסוי יחד עם האבנים החמות, שמחוממות לטמפרטורה הנכונה בכדי חלילה לא לגרום לכווייה אצל המטופל. על ידי הזרמת הדם לאזורים מסוימים בגוף, אפשר להגיש הקלה בתחושה של שרירים תפוסים, שרירים כאובים לאחר אימון ספורט ועוד. 

מתקנים במתחם הספא של מלון גנים ים המלח 

המתקנים במתחם הספא הם מתקני נופש שאליהם הכניסה היא חינמית עבור אורחי המלון. תוכלו להנעים את זמנכם במתקנים כמו ג'קוזי חם או הוט-טאב, בריכת מים מתוקים, בריכה עם מים של ים המלח, סאונות רטובות, סאונות יבשות ועוד.

המתקנים במתחם הספא עוברים חיטוי וניקוי באופן תמידי, והצוות של הספא תמיד מסייר ברחבי מתחם הספא בכדי לוודא את הניקיון המופתי שאנחנו ידועים בו. אם אתם מעוניינים לחוות כמה שיותר מתקני ספא במתחם, יהיה מומלץ וחשוב לפזר את הביקורים במתקנים על פני יום שלם או יומיים. מה שפחות יהיה מומלץ, זה לבקר במתקנים אחד אחרי השני, מאחר שהבילוי הממושך בסאונות וג'קוזי עשוי להיות מסוכן עבור אנשים שסובלים מבעיות לחץ דם, בעיות דופק, בעיות של התעלפויות, סחרחורות וכו'. קחו הפסקה בין מתקן למתקן.   

חדרי מנוחה והירגעות במתח הספא של מלון גנים ים המלח 

חדרי המנוחה וההירגעות של מלון גנים ים המלח מצוידים בכל טוב. יש לכם מיטות נוחות וכורסאות איכותיות, תה בריא ופירות, מוזיקה נעימה וכל מה שאתם צריכים לאחר טיפולים מסוגים שונים. בכדי להנעים את זמנכם בצורה מושלמת, הצוות של מתחם הספא יהיה אחראי להביא לכם את כל מה שתצטרכו לאחר הטיפול. 

גלריית תמונות של הספא מלון גנים ים המלח

תוכן עניינים

שתף בית המלון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook