מלון גנים ים המלח

מלון גנים ים המלח – חופשה לכל המשפחה

מתכוננים לפינוק שנמשך במשך כל סוף השבוע? אם ככה, אתם כנראה מחפשים מקום כמו מלון גנים ים המלח. עם דירוג של 4+ כוכבים, חדר כושר, אוכל מעולה, ספא מפנק וצוות מאוד אדיב, המלון נחשב לאחד מהמלונות בים המלח הטובים והמפנקים ביותר. הנה כל מה שכדאי לדעת על אחד מהמלונות הכי מומלצים, מלון גנים ים המלח לפני שמזמינים חופשה במקום.

מלון גנים ים המלח

חוף ים המלח ומלון גנים שמשקיף ישירות עליו

ישירות על ים המלח, משקיף מלון גנים. החדרים במלון גנים ים המלח ממוקמים ישירות מול הנוף הקסום של ים המלח, בעוד שחדרים אחרים משקיפים לנוף של הבריכה. בכל מקרה, כדאי לדעת שההליכה מהמלון לחוף היא הליכה של כ-2 דקות בודדות. 

מלון גנים מציע לכם את חופשת השלווה והניתוק המושלמת, כאשר לשימושכם גם מתחם הספא של המלון. אמנם הכניסה למתחם הספא היא חינמית לאורחי המלון, אבל ישנם טיפולים מסוימים שיצריכו ממכם תוספת בתשלום עליהם. רק כדי לסבר את האוזן, תיירים מגיעים מכל העולם למלון גנים בכדי לקבל טיפולים המבוססים על מינרלים ובוץ מים המלח.

מתחם הספא של מלון גנים ים המלח

מתחם הספא של מלון גנים הוא כנראה אחד ממתחמי הספא הכי מפנקים בדרום. במתחם תמצאו סוגים שונים של טיפולי יופי ואסתטיקה, טיפולי בריאות, טיפולים המתבססים על מינרלים ובוץ מים המלח, עיסויים מקצועיים וסאונות, ג'קוזי וחדרי הירגעות קסומים. 

הכניסה אל ספא גנים ים המלח היא חינמית עבור אורחי המלון, כולל השימושים במתקני הספא השונים. אם תרצו לקבל טיפולים מקצועיים, תהיינה על כך תוספת תשלום מסוימת. מלון גנים הוא מלון לבילוי מושלם הן בעונת הקיץ והן בעונת החורף.

מתי כדאי להזמין חופשה בבית מלון גנים ?

בין אם מתחשק לכם ספא ים המלח, או שמא בא לכם להתארח במלונות המפנקים, אתם מוזמנים להגיע לים המלח ולהפיק את המיטב מהאזור הקסום הזה. אזור ים המלח אמנם ממוקם גאוגרפית מאוד נמוך, אבל הוא גם ממוקם מאוד גבוה ברמת הפינוק שלו. וכשמדברים על פינוקים מהסרטים, מדברים על מלונות יוקרה, ספא אפסרי, שירות 4+ כוכבים והמון נוף מקסים לים המלח. בואו נכיר יותר את המלון ואת מה שהוא כולל בתוכו, את השירותים, סוגי החדרים, אטרקציות במלון ועוד.

גלריית תמונות של המלון גנים ים המלח

תוכן עניינים

שתף בית המלון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook