מלון הרודס ים המלח

מלון הרודס ים המלח

בא לכם להתפנק באיזה חופשה מושלמת במקום שקט והמקום הכי נמוך בעולם – ים המלח. מעוניינים להנות ממלון בעל סטנדרטים גבוהים במיוחד עם אוכל מפנק וחדרים גדולים ואזור שקט עם מגוון רחב של מלונות בים המלח, אז כדאי שתכירו את מלון הרודס ים המלח.

בית מלון הרודס ים המלח עוצב בסגנון של אתר נופש הררי שוויצרי. לאתר הנופש היה קהל לקוחות בינלאומי, והוא הפך מהר מאוד למקום לראות ולהיראות כמו  בתל אביב.

זהו מלון 5 כוכבים הממוקם על חופי ים המלח ואחד החופים נקראים חוף הרודס ים המלח. זהו המלון הראשון והיחיד באזור זה שמציע חוויה יוקרתית באמת.

מלון הרודס ים המלח חדרים

בית מלון הרודס ים המלח מכיל מעל 30 חדרים וסוויטות, המלון מציע 4 סוגי אירוח שונים:

  • סוויטות חדר שינה אחד
  • סוויטות שני חדרי שינה
  • סוויטות ג'וניור
  • חדרי דלוקס.

חשוב לציין שכל החדרים ובעיקר הסוויטות מגיעות עם מרפסת פרטית המשקיפה על ים המלח (תלוי בסוג החדר שתבחרו).

מלון הרודס ים המלח ספא

בית מלון הרודס ים המלח נגישים באמצעות מעלית, אין מדרגות בתוך המלון. מלון הרודס ים המלח הינו מלון יוקרה מלון מפואר זה הוא המיקום המושלם לחופשה רומנטית. כולל חוף פרטי, ספא ובמלון הרודס ים המלח. 5 כוכבים הממוקם בלב ים המלח. המלון כולל גם חוף פרטי ובריכה חיצונית. האורחים יכולים ליהנות מכל מיני פעילויות כגון: רכיבה על סוסים, שחייה ושיזוף וטיפולי ספא.

אטרקציות בים המלח

ים המלח הוא הגובה הנמוך ביותר על פני כדור הארץ. ים המלח הוא אגם מלח. אנו יכולים למצוא אטרקציות רבות בים המלח כמו מרחצאות מינרלים בים המלח, הר המנוחות ועוד הרבה יותר. ים המלח הוא ים פנימי בקצה המזרחי של הים התיכון. זה מקום נהדר להירגע ולהתחדש. לים המלח ניתן לגשת דרך האוויר, היבשה והים. אחת הפעילויות הפופולריות ביותר באזור זה היא אתרי ספא, פארקי מים ומלונות בים המלח.

חלק מהפעילויות הנפוצות ביותר בהן עוסקים המבקרים הן שיזוף על החוף, שחייה בבריכות טבעיות הניזונות ממעיינות מים חמים, ציפה במים מלוחים צפים על רפסודה מתנפחת או סירה, וטבילה באמבטיות בוץ טיפוליות. ים המלח ידוע גם כבעל תכולת מלח גבוהה מאוד המספקת תחושה עזה על העור בשל המים העשירים במינרלים.

ים המלח מלא בגבישי מלח, בוץ ומלח. המים יכולים להגיע ל-212 מעלות בקיץ, אבל הם עדיין קרירים מספיק כדי לשחות בהם כי המים כל כך צפופים. יש גם מעיינות חמים עשירים במינרלים וספא טבעי עם בוץ שבהם אתה יכול להנות כל היום. תוכלו להשתזף על החוף או לקבל עיסוי באחד מאתרי הספא הרבים המקיפים את ים המלח. אחד האטרקציה פופולרית זה לצוף על מזרון מים במימי ים המלח המלוחים אשר מותיר את עורכם במראה גמיש וחלק תוך שהוא משאיר את כל הרעלים מגופכם.

ישנם גם אתרים היסטוריים ייחודיים כמו מצדה המספקים פרספקטיבה מעניינת לתרבות ולהיסטוריה הישראלית.  ים המלח הוא אחד ממאגרי המים המלוחים בעולם. זוהי גם אחת הנקודות הנמוכות בעולם ביבשה בגובה 412 מטר מתחת לפני הים.

הרודס ים המלח אוכל

ללא ספק אחד החששות כשאתם יוצאים לחופשה זה האוכל, אין אחד שלא חושש או בודק העם האוכל במלון טעים ושווה להגיע, אנחנו יכולים לספר לכם שבמלון  יש חדר אוכל גדול במיוחד שמציע מגוון רחב של ארוחות מפנקות ואפילו שירות יוצא דופן בחדר אוכל, כמובן בתוך המלון הרודס יש מסעדה שמככבת ביוקרה שלי ואפילו קיבלה כוכב מישלן (שווה לטעום). ללא ספק

מסעדה עם כוכב מישלן, מלון זה כולל את כל מה שאתה צריך כדי להירגע וליהנות מהזמן שלך מחוץ לבית.

מלון הרודס ים המלח חוות דעת

לפני שאתם עושים הזמנה למלון הרודס ים המלח בוקינג שנחשב לאחד האתרי תיירות הגדולים בעולם רצוי לבצע חוות דעת ולבדוק ביקורות על המלון לפני ההזמנה, חשוב מאוד לבדוק כמה חוות דעת, ולראות כמובן ממתי נרשמה החוות דעת הזאת והאם זה עדכני לשנה.

טלפון מלון הרודס ים המלח

08-659-1591

גלריית תמונות של המלון הרודס ים המלח

תוכן עניינים

שתף בית המלון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook